Menu Sluit
Lodge Holidays

Industrie / marktgebied
Reizen en Toerisme

Wat we gerealiseerd hebben
Brand Strategy, Visual Identity, Digital Experience, Online advertising, E-commerce 

210% stijging websitebezoek

Sterk op socials
Succesvol vinden van nieuwe klanten, ze boeien en binden

Persoonlijk

Content is king, conversion is queen
Focussen op persoonlijke conversaties en belevenissen levert conversie op

JE WEBSHOP IS NOOIT AF

Steeds meer mensen kiezen voor een actieve vakantie, waarbij ze vanuit hun luxe glampingtent middenin de natuur eropuit kunnen trekken om sportieve activiteiten te ondernemen zoals mountainbiken, abseilen, kanoën, hiken of klimmen. Lodge Holidays verhuurt voor deze doelgroep luxe glamping-lodges in Kroatië, Frankrijk, Italië en Nederland. Onze opdracht? Meer traffic genereren op LodgeHolidays.nl en de webshop GlampingStore.nl.

Er zijn meerdere wegen die naar Rome, Split of Saint Tropez leiden

Ondanks de vele taken die bij het runnen van een reiswebsite komen kijken, moet de focus liggen op het vergroten van het aantal bezoekers en verhogen van de Conversion Rate Optimization (CRO). Google en Bing zijn vaak de belangrijkste bronnen van verkeer, maar het is ook belangrijk om andere zoekmachines en sociale media effectief te benutten.

Het creëren van unieke content is een sleutel tot succes, maar het gaat verder dan goede artikelen schrijven. Het optimaliseren van content voor zoekmachines (SEO) is essentieel. Een doordachte strategie voor zoekwoorden, nauwkeurige plaatsing van zoekwoorden en het gebruik van LSI (Latent Semantic Indexing) keywords kunnen helpen om beter gevonden te worden in zoekresultaten. 

Als je denkt dat je website klaar is, maak je een denkfout

Het handhaven van een consistent publicatieschema en contentkalender maken voor onze klanten is key.

Update artikelen met recente informatie, schrijf nieuwe artikelen, en verwijder content die niet meer relevant is. Publiceer recensies van klanten, noteer hun unieke vakantiebeleving. Ook links van en naar (partner)websites zijn van onschatbare waarde voor je online zichtbaarheid. Het benutten van gastberichten en samenwerken met bijvoorbeeld influencers kan niet alleen het bereik vergroten, maar ook kwalitatieve links genereren. 

Socials. Zet ze in. Maar blijf sociaal

Actieve deelname en engagement op social platforms als Pinterest, Facebook en Instagram vergroten je merkbekendheid en verhogen daardoor het verkeer naar de website. Lekker verkopen dus…! Maar… het woord zegt ’t al; het zijn social media. Als je dit kanaal alleen inzet als verkoopmedium doe je iets niet goed. Bouw aan je relaties online. Je reputatie staat op het spel. Luister, reageer, wees vriendelijk en doe je best om vragen zo goed mogelijk te beantwoorden. En vergeet niet je volgers te belonen of te bedanken. Social media is een krachtig instrument om direct in contact te komen met de doelgroep.

Het vergroten van websiteverkeer voor Lodge Holidays vereist een alomvattende aanpak

Van het optimaliseren van content en het gebruik van effectieve SEO-strategieën tot het opbouwen van kwalitatieve links en actieve deelname op sociale media. Door continu te experimenteren en aanpassingen te maken op basis van de prestaties, in combinatie met online advertising, genereren we doorlopend meer websiteverkeer. Dat heeft de afgelopen jaren geresulteerd in een groei van 210% bezoekers op de site en webshop. Een resultaat wat voor ons niet ongewoon is, maar waar onze klant niet van gedacht had, dat dit mogelijk was.

Fries Museum
Fries Museum
Winnaar internationale designprijs