Beschermen, informeren en verleiden

Industrie / marktgebied
Food Packaging

Wat we gerealiseerd hebben
Brand Strategy, Visual Identity, Packaging

Specialisten in verpakkingen

NxtGen heeft haar eigen packaging-team, omdat we weten hoe precies alles komt als het om verpakkingen gaat

Maak het onderscheid

Onze creatieven zorgen ervoor dat je merk ondanks alle verpakkingeisen als een huis staat

PACKAGING = BRANDING

Ons verpakkingsdesign heeft een karrevracht aan communicatieve kracht 

Voor de consument moet een verpakking uitstraling hebben en aantrekkelijk zijn, voor logistiek moet verpakking makkelijk vervoerd en gestapeld kunnen worden en voor inkoop moet verpakking zo goedkoop mogelijk zijn. Wij weten er alles van, want we hebben een schat aan ervaring met het ontwerpen van verpakkingen.

Beschermen, informeren en verleiden

Verpakkingsdesign heeft een karrevracht aan communicatieve kracht, want verpakking moet niet alleen beschermen maar ook informeren en verleiden. Daar zijn wij heel goed in. Door ons werk voor diverse merken in de meest uiteenlopende branches weten we als geen ander dat ‘packaging’ kopers over de streep kan trekken.

Hoe beland je in de mand van de klant?

Hoe zorg je dat de klant precies de juiste associaties legt wanneer het oog op jou valt in de schappen? Dat is lang niet zo eenvoudig als een verpakking er vaak uitziet. In de winkelmand belanden is een heel psychologisch proces dat goed aangestuurd dient te worden. NxtGen doet dit onder andere voor HAK, HONIG, Friesland Campina, De Ruijter, Brinta en nog veel meer.

Royal Smilde
Royal Smilde
Retail-en foodservice in 47 landen