Onderzoek van Berenschot toont aan dat 75% van de mensen die een baan zoekt, dat waarschijnlijker zullen doen bij een werkgever die actief aan Employer Branding doet. 

Employer Branding verweeft de wervingsdoelen van HR met je marketingstrategie. Je gebruikt je merkidentiteit als aanjager voor het vinden van de juiste kandidaten. Dat vraagt bij veel ondernemingen om een meer geïntegreerde aanpak tussen de verschillende bedrijfsonderdelen: Marketing meets HR.

Tijden veranderen. Zo ook de motivatie van de ‘moderne’ werknemer. Primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden alleen zijn niet meer genoeg om je als organisatie te onderscheiden en de naar zingeving zoekende nieuwe collega aan je te binden. Voor de Generatie Z en de Millennials, de volgende golf van professionals die het werkende stokje overnemen, moet het goed voelen om ergens aan de slag te gaan. Nuttig zijn. Duurzaam. Inclusief.

NxtGen is bedreven in deze vorm van communicatie. We zetten graag uiteen aan welke voorwaarden je kunt voldoen om jouw merk als succesvolle wervingstool in te zetten, en welke voordelen Employer Branding biedt.

"Wat kan ik doen om de behoefte van mijn agent zo goed mogelijk te laten renderen in ons beider voordeel?"

Vraag jouw Employer Branding Insights aan

Laat je merk voor je werven. Ontdek de Employer Brandingstrategie van NxtGen. Vraag nu jouw gratis insights aan. Direct in je inbox.




    Share:
    Werk
    Werk
    Bekijk recente projecten